Subject: Reg 2/2528276, 05.06.25, Teavitus veekvaliteedi kõrvalekaldest Heli tn 6
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 14:48:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient!

Tallinna Vesi võtab igakuiselt üle linna sadu veeproove klientide
kraanidest, mille eesmärk on olla kindel, et joogivesi vastab
kvaliteedinõuetele linna kõigis piirkondades. Meil on üle 120
proovivõtukoha, kus kontrollime pidevalt joogivee kvaliteeti. Kui enamasti
on kõik proovid olnud korras, siis sel korral tuvastasime Teie
proovivõtupunktis, Heli tn 6 joogivee kvaliteedi kõrvalekalde.

03.06.2025 võetud veeproovis tuvastati soole enterokokid. Tulemus oli 2
arv/100 ml ja proov võeti ootesaali WC-st. Kuna tegemist võib olla
juhusliku kõrvalekaldega, siis võtsime täna, 05.06.2025 kordusproovi.
Analüüs võtab aega vähemalt 48 h, seega võtame Teiega uuesti ühendust
esmaspäeval 09.06.2025.

Tallinna Vesi soovitab igasuguse riski välistamiseks ajutiselt Teie
kinnistul kraanivett joogiks tarbides seda eelnevalt keeta või kasutada
pudelivett. Bakterid hävivad vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud vee
joogiks tarvitamine ohutu. Joogivee kvaliteedi värskendamiseks on tõhus
meede kinnistusiseste torustike loputamine, milleks võib lühiajaliselt
avada kraanid ka kaugemates tarbimispunktides. Oluline on, et vesi
kinnistul liiga pikalt seisma ei jää, et vesi vahetuks ja värske joogivesi
jõuaks Teie hoonesse ja kraani. Ühtlasi palume üle vaadata kinnistu
veemõõdusõlm -  kui sinna on paigaldatud filtrid, siis tuleks neid
kindlasti hooldada või välja vahetada.

Täname Teid juba ette koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

+372 5661 9942